Best TimeΨΥΧΗ

8 κινήσεις ματ για να ξεκινήσει καλά η εβδομάδα σου.

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και σίγουρα αν το πρωί της Δευτέρας δεν έχεις ξυπνήσει καλά, τότε και η υπόλοιπη εβδομάδα προμηνύεται εξίσου κακή.

Μόλις πέρασες ένα Σαββατοκύριακο βλέποντας φίλους, κάνοντας κάτι δημιουργικό με τα παιδιά σου, έχοντας φροντίσει τον εαυτό σου και ό,τι άλλο είχες επιλέξει, όταν ξαφνικά νιώθεις όλα τα ευχάριστα να σταματούν και να πρέπει να μπεις πάλι στα παπούτσια του υπεύθυνου ενήλικα.

Με λίγες βελτιώσεις στον τρόπο ζωής σου και αλλαγή οπτικής τα πρωινά της Δευτέρας μπορούν πραγματικά να γίνουν το πιο παραγωγικό μέρος της εβδομάδας σου και να σου ανεβάσουν την ψυχολογία. Και αξίζουν να είναι, αν ξεκινήσεις αλλάζοντας την πρωταρχική σου πεποίθηση με το να σκεφτείς ότι, αντί κάτι να τελειώνει (το Σαββατοκύριακο), κάτι νέο ξεκινά (η εβδομάδα σου)! Αν ακόμα σου φαίνεται δύσκολο να βελτιώσεις τη διάθεσή σου μετά το Σαββατοκύριακο, σου δίνουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να τις εφαρμόσεις από αυτή την εβδομάδα.

1. Το Σαββατοκύριακο ξεκουράσου

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους μπορεί να δυσκολεύεσαι τη Δευτέρα είναι γιατί μπορεί να νιώθεις ότι δεν αξιοποίησες στο έπακρο το χρόνο που είχες το Σαββατοκύριακο. Εάν έχεις περάσει την εβδομάδα τακτοποιώντας υποχρεώσεις, σε δραστηριότητες, σε επισκέψεις, σε ψώνια για το σπίτι και με τον ίδιο ρυθμό συνέχισες και το Σαββατοκύριακό σου, τότε, ναι, μπορεί πραγματικά να έχεις την αίσθηση ότι δε βγήκες ποτέ από τη ρουτίνα. Είναι σημαντικό, ακόμα κι αν έχεις ένα Σαββατοκύριακο με απαιτητικό πρόγραμμα, να προγραμματίσεις να έχεις τουλάχιστον λίγο χρόνο για σένα που θα κάνεις κάτι που σου αρέσει και θα σε χαλαρώσει πολύ.

2. Προετοίμασε την εβδομάδα σου από το βράδυ της Κυριακής

Ένας τρόπος για να κάνεις το πρωινό της Δευτέρας πιο ευχάριστο είναι να δώσεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου την Κυριακή για να προετοιμαστεί. Επίλεξε τα ρούχα που θα φορέσεις όλη την εβδομάδα, οργάνωσε το φαγητό και τα σνακ που θα πάρεις μαζί σου, βάλε στην τσάντα σου τυχόν χρήσιμα έγγραφα ή σημειώσεις για τη δουλειά που δε θέλεις να ξεχάσεις. Με τον έγκαιρο αυτό προγραμματισμό, όχι μόνο η εβδομάδα σου θα ξεκινήσει σε μια λιγότερο αγχωτική εκκίνηση, αλλά θα σου δώσει επιπλέον χρόνο για μερικές χαλαρωτικές στιγμές.

3. Τη Δευτέρα ξύπνα λίγο νωρίτερα από τη συνηθισμένη ώρα

Μπορείς να ξεκινήσεις με λίγη άσκηση. Ξέρω, το τελευταίο πράγμα που θέλεις τη Δευτέρα το πρωί είναι να τρέξεις ή να πας στο γυμναστήριο ή να κάνεις yoga στο σπίτι σου, όμως πίστεψέ με, ακόμα κι αν είσαι ο τύπος που δε γυμνάζεται, θα τονωθείς για το υπόλοιπο της ημέρας σου έστω κι αν κάνεις για μόνο 15 λεπτά κάτι ενεργητικό. Το δεύτερο πράγμα που οπωσδήποτε πρέπει να κάνεις με το που ξυπνήσεις είναι να πιεις ένα γεμάτο ποτήρι νερό. Το σώμα σου, μετά τον ύπνο έχει ανάγκη για ενυδάτωση. Μάλιστα, μια από τις «κρυμμένες» αιτίες για τη χαμηλή ενέργεια και το αίσθημα κόπωσης, μπορεί να είναι το νεράκι που δεν πίνεις.

4. Φάε καλό πρωινό

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας λένε, και δεν έχουν άδικο. Αν ξεκινήσεις την ημέρα σου χωρίς να έχεις φάει τίποτα δεν θα έχεις καθόλου ενέργεια. Βρες το αγαπημένο σου πρωινό και μην περιορίζεσαι μόνο σε μια κούπα καφέ!

5. Άκου μουσική

Άφησε ανοιχτό το ραδιόφωνο να παίζει όσο ετοιμάζεσαι ή την ώρα που τρως πρωινό. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο κόσμος που ακούει μουσική το πρωί είναι πιο παραγωγικός και ευδιάθετος τις επόμενες ώρες την ημέρας.

6. Φόρα κάτι άνετο αλλά στιλάτο

Δεν είναι μυστικό πως οι άνθρωποι σε αρκετές περιπτώσεις κρίνουν από την εμφάνιση, γι΄ αυτό αφιέρωσε λίγα λεπτάκια από το χρόνο σου για να περιποιηθείς τον εαυτό σου. Μια προσεγμένη εμφάνιση θα σε κάνει να αισθανθείς όμορφα και θα ανεβάσει την αυτοπεποίθησή σου.

7. Μην ξεκινάς στο παραπέντε

Ξεκίνα νωρίς για τη δουλειά έτσι ώστε να μην αγχωθείς. Είτε πας στη δουλειά με το αμάξι, είτε με συγκοινωνία, πιθανότατα να βρεις κίνηση στο δρόμο ή κάτι να πάει στραβά. Για να μη τρέχεις τελευταία στιγμή και να μην αγχώνεσαι πώς θα καταφέρεις να «πετάξεις» για να είσαι στην ώρα σου, φρόντισε να υπολογίζεις πάντα ένα δεκάλεπτο ασφαλείας.

8. Χαμογέλα!

Ακόμα κι αν δεν το νιώθεις, ακόμα κι αν ζορίζεσαι κάντο! Χαμογέλα στο σκύλο σου, στους γονείς σου, στο σύντροφό σου, στο γείτονα που θα συναντήσεις στην πολυκατοικία, στους συναδέλφους σου, στο αφεντικό σου.. χαμογέλα με κάθε ευκαιρία και θα δεις ότι αυτό και θα σου γυρίσει πίσω, αλλά και θα νιώσεις εσύ πολύ πιο θετικά!

 

Η κάθε εβδομάδα μπορεί να είναι διαφορετική αλλά σίγουρα αν κάνεις έστω ένα από τα παραπάνω οι μέρες θα περάσουν πιο ευχάριστα και πιο γρήγορα.

 


 Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News






Κατερίνα Ματέρη

Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Σχετικά άρθρα

Back to top button