Διαφορετική τιμή στο ίδιο προϊόν σε σούπερ μάρκετ ίδιας αλυσίδας; Αυτή είναι η εξήγηση!

Μάρκος Σεφερλής - Ακυβέρνητο καράβι η πατρίδα μας

Δείτε επίσης

Χρύσα Σαραντοπούλου
Χρύσα Σαραντοπούλου
Ταξιδεύω Γράφω Διαβάζω Χορεύω Κολυμπάω!Πατήστε να δείτε περισσότερα

Έχετε παρατηρήσει ότι σε κάποια σούπερ μάρκετ της ίδιας αλυσίδας το ίδιο ακριβώς προϊόν μπορεί να έχει διαφορετική τιμή από κατάστημα σε κατάστημα; Κι όμως συμβαίνει! Όχι στα καταστήματα διαφορετικών αλυσίδων, αλλά της ίδιας αλυσίδας. Όχι σε διαφορετική μάρκα προϊόντος, αλλά στην ίδια.

Γιατί σε κάποια σούπερ μάρκετ οι τιμές έχουν πέσει ενώ σε άλλα όχι ακόμα;

Που οφείλεται η διαφορά στην τιμή ενός προϊόντος σε καταστήματα της ίδιας «αλυσίδας» σούπερ μάρκετ; 

Την απάντηση δίνει η Δάφνη Γρηγοριάδη – Οικονομική Αναλύτρια, η οποία εξετάζει διεξοδικά κάθε εβδομάδα την πορεία τιμών των προϊόντων.

Όπως δήλωσε η κα Γρηγοριάδη στο Κανάλι Ένα 90,4 στη ραδιοφωνική εκπομπή «Από Σαράντα Κύματα» με τους Χρύσα Σαραντοπούλου και Γιώργο Σαραντάκο, οι καταναλωτές δεν πρέπει να τρομάζουν. Είναι ένα φαινόμενο που το συναντάμε εξαιτίας των πληροφοριακών συστημάτων των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και επιλύεται γρήγορα. 

“Υπάρχουν περιπτώσεις όπου σούπερ μάρκετ έχουν ενιαίο πληροφοριακό σύστημα και πατώντας ένα κουμπί αλλάζουν αυτόματα οι τιμές των προϊόντων σε όλα τα καταστήματά τους.

Υπάρχουν όμως και σούπερ μάρκετ που έχουν διαφορετικό πληροφοριακό σύστημα στα μεγάλα κεντρικά καταστήματα τους από τα μικρά τους συνοικιακά. Σε αυτές λοιπόν τις περιπτώσεις παρατηρούμε ότι υπάρχει μια χρονοκαθυστέρηση στο να έχουν την ίδια τιμή σε ένα προϊόν σε όλα τους τα καταστήματα. Γι αυτό συμβαίνει αυτό!

Και το κλειδί για να καταλάβουμε οι καταναλωτές τι συμβαίνει, είναι να δούμε με βάση ποια ημερομηνία έχει γίνει η τιμολόγηση για το κάθε προιον που βλέπουμε στο ράφι. Όταν κοιτάξουμε το ταμπελάκι του προϊόντος θα δούμε με μικρά γράμματα την ημερομηνία τιμολόγησης.

Υπάρχει άλλη μία αιτία διαφοροποίησης: Το γεγονός ότι κάποια καταστήματα είναι franchise και δεν έχουν προλάβει να ενημερώσουν άμεσα την τιμολογιακή πολιτική τους.

Σε κάθε περίπτωση όλοι προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και όσο το δυνατόν γρηγορότερα ενημερώνουν τις τιμές.

Ίσως κάποιες φορές να κολλήσουν και τα συστήματα όταν γίνονται τόσες μαζικές αλλαγές σε τόσους μαζικούς κωδικούς” εξηγεί αναλυτικά η Οικονομική Αναλύτρια Δάφνη Γρηγοριάδη, η οποία πραγματοποιεί συχνά έρευνα αγοράς. 

Ακούστε αναλυτικά το σχετικό απόσπασμα στο Κανάλι Ένα 90,4 FM και την εκπομπή «Από Σαράντα Κύματα» με τους Χρύσα Σαραντοπούλου και Γιώργο Σαραντάκο:


ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Σωτήρης Αναγνωστόπουλος: Τιμές έως και 20% μειωμένες στα σούπερ μάρκετ

 

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -