Εσύ πως εξασκείς τη θετική σκέψη σου;

Μάρκος Σεφερλής - Ακυβέρνητο καράβι η πατρίδα μας

Δείτε επίσης

Best Team
Best Team
Σε αυτήν την ενότητα δημοσιεύονται άρθρα από τους σπουδαστές της κορυφαίας Σχολής Δημοσιογραφίας στην Ελλάδα, New Media Studies του Σταμάτη Μαλέλη. Οι σπουδαστές υπογράφουν τα άρθρα τους υπό την εποπτεία της καθηγήτριας δημοσιογράφου Χρύσας Σαραντοπούλου για το μάθημα Αρχές Ψηφιακών Μέσων που διδάσκει στη New Media Studies. Όλα τα άρθρα των φοιτητών της Σχολής θα τα βρείτε δημοσιευμένα στο BestNews.GR .* Οι δημοσιογράφοι του αύριο βγαίνουν από τη New Media Studies. Η Χρύσα Σαραντοπούλου με την καθοδήγηση του Σταμάτη Μαλέλη, μεταλαμπαδεύει γνώση digital media, internet & social media αλλά και το πάθος της για τη δημοσιογραφία.

Ήξερες ότι η θετική σκέψη δεν είναι προνόμιο, ούτε ταλέντο; Στη πραγματικότητα είναι θέμα επιλογής! Η αισιοδοξία είναι αποτέλεσμα εξάσκησης, θέλησης και επιμονής.

Γράφει η Αντωνία Μαρκάκη

Και σίγουρα θα απορείς πως θα τα καταφέρεις; Δεν υπάρχει μαγική συνταγή παρά μόνο χρόνος και προσπάθεια. Εμείς σου προτείνουμε μερικά tips που αν τα ακολουθείς  θα σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στην ευτυχία, τη ψυχική και σωματική υγεία.

  1. Να μιλάς θετικά στον εαυτό σου. Εντόπισε τα αρνητικά σενάρια που σου δημιουργούν αμφιβολία για εσένα. Έλεγξε τα συναισθήματα σου. Μην αξιολογείς τον εαυτό σε μια κακή μέρα. Απλοποίησε τις σκέψεις σου και ο εσωτερικός διάλογος θα γίνει πιο ενθαρρυντικός. Σύμφωνα με έρευνες η αυτοομιλία βελτιώνει την απόδοση του εγκεφάλου και την παραγωγικότητα.Εσύ πως εξασκείς τη θετική σκέψη σου;
  2. Να εστιάζεις στα όμορφα πράγματα. Μια βόλτα στη θάλασσα, ένα χόμπι που σε ευχαριστεί ακόμη και η μπλούζα με το αγαπημένο σου χρώμα. Κάθε μέρα υπάρχει κάτι θετικό γύρω σου…αρκεί να το εντοπίσεις!
  3. Να ανταποδίδεις στους άλλους. Οι μικρές καθημερινές πράξεις καλοσύνης, η ευγνωμοσύνη αποδίδουν χαμόγελο και πίστεψε με είναι μεταδοτικό.
  4. Να κάνεις πράγματα που σου δίνουν χαρά. Η αυτοφροντίδα αποτελεί σήμα κατατεθέν των θετικών ατόμων. Νιώθεις θλίψη; Γυμνάσου. Είσαι πιεσμένη; Πήγαινε μια βόλτα. Είσαι νευριασμένη; Άκου μουσική. Έχεις άγχος; Κάνε διαλογισμό. Γενικότερα, να επιλέγεις δραστηριότητες που παράγουν ενδορφίνες στον εγκέφαλο. Είναι η ορμόνη της χαράς!
  5. Να είσαι ευγνώμων. Για όλα όσα έχεις! Για ό,τι έχεις καταφέρει! Τίποτα δεν είναι απλό, ούτε δεδομένο.
  6. Να περιβάλλεστε από θετικούς ανθρώπους. Έχεις σκεφτεί ποτέ πως απορροφάμε τα συναισθήματα των ανθρώπων γύρω μας;

Βελτίωσε τη ζωή σου και απέκτησε βήμα-βήμα μια αισιόδοξη στάση απέναντι στα γεγονότα.  Απέβαλε το άγχος, το θυμό, τη θλίψη, το φόβο και κάθε μέρα θα βλέπεις τον εαυτό σου να μεταμορφώνεται. H θετική σκέψη είναι θέμα επιλογής.

Και αν σήμερα δεν κατάφερες το στόχο της θετικής σκέψης θυμήσου… Αύριο έχεις την ευκαιρία να μοιράσεις και να γεμίσεις από θετική ενέργεια!!!

Εσύ πως εξασκείς τη θετική σκέψη σου;
ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:https://www.bestnews.gr/oi-skepseis-epireazoyn-tin-ygeia-kai-to-soma/

Οι σκέψεις επηρεάζουν την υγεία και το σώμα;

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -