ΕΛΛΑΔΑ

Louis Vuitton: Η Μήλος γίνεται το ιδανικό σκηνικό για τον οίκο μόδας

Το μοναδικό τοπίο της Μήλου έχει γίνει σκηνικό για τον οίκο μόδας Louis Vuitton.

Το Instagram του οίκου μόδας έχει πλημμυρίζει από θάλασσα, κατάλευκα τοπία και παραλίες πολυβραβευμένες με τη Μήλο να μετατρέπεται σε ένα ειδυλλιακό background για να προωθήσει η εταιρεία τα προϊόντα της.

View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Η διαφήμιση για το κυκλαδίτικο νησί, που φέτος αναδείχτηκε το καλύτερο νησί στον κόσμο, σύμφωνα με τους αναγνώστες του κορυφαίου ταξιδιωτικού περιοδικού Travel+Leisure, είναι ξεχωριστή καθώς ο λογαριασμό του οίκου μόδας ξεπερνά τους 45,6 εκατ. ακολούθους στο Instagram.

«Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή εκστρατεία» γράφει σε μία ανάρτηση ο οίκος, εκθειάζοντας το τοπίο.

Οι εικόνες είναι δημιουργίες της φωτογράφου Viviane Sassen ενώ μετά την Μήλο, η καμπάνια θα συνεχίσει στην Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.

 Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

 






Κατερίνα Ματέρη

Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Σχετικά άρθρα

Back to top button