Μετρό: Πειραιάς – Αεροδρόμιο μέσα σε 50 λεπτά με τη Γραμμή 3

Δείτε επίσης

Κατερίνα Ματέρη
Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να λειτουργήσουν οι νέοι σταθμοί της Γραμμής 3 του μετρό, η οποία θα είναι και η μεγαλύτερη σε μήκος στην Αθήνα.

Μάλιστα, σε συνδυασμό με τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 αναμένεται να αλλάξουν τα δεδομένα των μετακινήσεων στην πρωτεύουσα.

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν τα έργα επέκτασης των Γραμμών 3 και 4, η ολοκλήρωση των οποίων θα επιφέρει ευεργετικά αποτελέσματα στο καθημερινό κυκλοφοριακό κομφούζιο που παρατηρείται στην πρωτεύουσα. Στην περίπτωση της Γραμμής 3, η παράδοση των νέων σταθμών αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι, ενώ για την επέκταση της Γραμμής 4, όπου και το τεχνικό κομμάτι θεωρείται πολύ πιο δύσκολο, οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου θα πρέπει να περιμένουν έως το 2028. Ας δούμε τι περιλαμβάνουν αυτά τα τόσο σημαντικά έργα.

Η Γραμμή 3

Στις 6 Ιουλίου του 2020 δόθηκαν σε λειτουργία οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά, «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», με τους οποίους αναβαθμίστηκε η καθημερινότητα της ευρύτερης περιοχής. Σε εκκρεμότητα βρίσκονται, πλέον, οι τρεις νέοι σταθμοί σε ΜανιάτικαΠειραιά και Δημοτικό Θέατρο, με την έναρξη λειτουργίας του να τοποθετείται χρονικά μέσα στο ερχόμενο Καλοκαίρι.

Σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει, όταν το έργο ολοκληρωθεί και τεθούν οι τρεις τελευταίοι σταθμοί σε λειτουργία προβλέπεται να αυξηθεί η συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο του Μετρό κατά 132.000 ημερησίως. Η κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων αναμένεται να μειωθεί κατά 23.000 ημερησίως και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως. Παράλληλα, η διαδρομή από το λιμάνι του Πειραιά έως το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» θα διαρκεί περίπου 50 λεπτά.

Στο σταθμό «Πειραιάς» προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δυο γραμμές Μετρό (Γραμμές 1 και 3), το Λιμάνι, τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την επέκταση του Τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί), διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.

Η Γραμμή 4

Το τρέχον Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών Μετρό Αθήνας περιλαμβάνει τη Γραμμή 4 του Μετρό. Στη συγκεκριμένη εντάσσονται οι σταθμοί Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό. Η Γραμμή 4, σχήματος «U», αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ., περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και θα αποτελείται από τα παρακάτω πέντε τμήματα:

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)

Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)

Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)

Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)

Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

 

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -