Tην ερχόμενη Τρίτη, σε λίγες ημέρες δηλαδή, λήγει η προθεσμία για τις επιχειρήσεις προκειμένου να προχωρήσουν σε διορθώσεις ή επικαιροποίηση των POS που χρησιμοποιούν για πληρωμές.
Με βάση το χρονοδιάγραμμα που τεθεί από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου οι επιχειρήσεις, μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE – Μητρώο & Επικοινωνία – Στοιχεία Επιχείρησης, μπορούν, όπου απαιτείται, να διορθώσουν και να επικαιροποιήσουν την εικόνα των ενεργών POS, που διέθεταν στις 30 Σεπτεμβρίου, δηλώνοντας τα POS, που τυχόν δεν περιλαμβάνονται στα στοιχεία, τα οποία έχουν αποσταλεί από τους παρόχους.
Ως ενεργό θεωρείται το POS που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ολοκλήρωση συναλλαγών με κάρτα, ακόμα και όταν χρησιμοποιείται ή διατίθεται ως εφεδρικό, για την περίπτωση λειτουργικής βλάβης ή άλλης έκτακτης ανάγκης.
Μέχρι σήμερα, το Μητρώο έχει επεξεργαστεί 2,5 εκατομμύρια εγγραφές, που αφορούν πάνω από 1 εκατομμύριο POS.
Οι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και οι Πάροχοι Μέσω Πληρωμών (ΝSPs) πρέπει να ενημερώσουν την ΑΑΔΕ ότι τα μοντέλα POS που διαθέτουν είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει ορίσει η ΑΑΔΕ κι άρα μπορούν να αναβαθμιστούν. Η δήλωση αυτή συμμόρφωσης πρέπει να έχει γίνει το αργότερο έως τις 24/11/2023.
Οι προθεσμίες συμμόρφωσης διαμορφώνονται ως εξής:
- Μέχρι τις 17 Νοεμβρίου για τη διασύνδεση απλών ταμειακών μηχανών με ενσύρματα ή ασύρματα POS σε τοπικό δίκτυο από ημεδαπούς παρόχους.
- Μέχρι τις 8 Δεκεμβρίου για τη διασύνδεση απλών ταμειακών μηχανών με mobilePOS (4G) και softPOS από ημεδαπούς Παρόχους.
- Μέχρι τις 8 Ιανουαρίου για τη διασύνδεση των POS με όλα τα σύνθετα ταμειακά συστήματα από ημεδαπούς Παρόχους, καθώς και κάθε διασύνδεση από αλλοδαπούς Παρόχους.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο newmoney.gr