ΑΓΟΡΕΣ

Παράδοσης εκτός καταστήματος (click away): Ποια τα δικαιώματα των καταναλωτών

Ανακοίνωση εξέδωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τα «Καταναλωτικά Δικαιώματα με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος» (click away). 

Ποια τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασε με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), δεν του ταιριάζει και θέλει να το επιστρέψει.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.


 Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

Ομάδα Best News

Η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους με θετικό πνεύμα.

Σχετικά άρθρα

Back to top button