ΑΘΛΗΣΗ

Πως να αποκτήσεις υπέροχους γλουτούς στην καραντίνα

Μια μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι σήμερα είναι να περάσουν την καραντίνα με τις λιγότερες πιθανές συνέπειες. Μια αδιαμφισβήτητα καλή ιδέα είναι το να χρησιμοποιήσεις τον άπλετο χρόνο υπέρ του σώματός σου και να αναδείξεις τους γλουτούς σου. Δες παρακάτω πως θα γίνει αυτό.

Γράφει η Ευαγγελία Κοκορόσκου

1.Δώσε βάση στη διατροφή σου.

γλουτούς

Αν θες καλοσχηματισμένους γλουτούς θα πρέπει να υιοθετήσεις μια πρωτεϊνούχα διατροφή. Βάλε στο πρωινό σου τα αυγά, τους ξηρούς καρπούς, το φυστικοβούτυρο, την γαλοπούλα και το τυρί cottage. Για μεσημεριανό, κατανάλωσε καθημερινά σαλάτες, τόνο και φυσικά κοτόπουλο. Μην ξεχνάς να τρως φρούτα.

2.Χωρίς γυμναστική δεν γίνεται τίποτα.

γλουτούς

 Θα πρέπει να γυμνάσεις συγκεκριμένα σημεία. Οι ασκήσεις είναι τα squats , τα jump squats, και οι μπροστινές προβολές. Υπάρχουν στο διαδίκτυο πολλά tutorials που θα σου δείξουν ακριβώς πως να τις κάνεις.

3.Μην  ξεχνάς την ενυδάτωση.

γλουτούς

Τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα νερό και προσπάθησε να αποφύγεις την ζάχαρη αλλά  και το αλάτι που προκαλεί κατακράτηση. Επιπλέον, σχεδόν σε όλα τα γεύματά σου προσέθεσε σπόρους cia και κινόα που δίνουν έξτρα πρωτεΐνες.

Tip: Αμέσως μόλις τελειώσεις τις ασκήσεις σου φτιάξε ένα σπιτικό smoothie. Θα δεις άμεσα διαφορά. Είναι πολύ απλό. Θα χρειαστείς μόνο μια μπανάνα, μια κουταλιά φυστικοβούτυρο και γάλα.

Φρόντισε το σώμα σου και την υγεία σου. Μείνε σπίτι, μείνε ασφαλής. Είναι στο χέρι σου!


 Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook και μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα καλά νέα των ημερών από το πρώτο site στην Ελλάδα με μόνο θετικές ειδήσεις και πολλούς Διαγωνισμούς!!!

Tags

Ομάδα Best News

Η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους δημοσιογράφους με θετικό πνεύμα.

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close
Close