Προχωρά η κατασκευή της μεγαλύτερης γέφυρας στην Ελλάδα

Μάρκος Σεφερλής - Ακυβέρνητο καράβι η πατρίδα μας

Δείτε επίσης

Κατερίνα Ματέρη
Κατερίνα Ματέρη
Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Θα αρχίσει να παίρνει μορφή τις επόμενες εβδομάδες η γέφυρα που θα εκθρονίσει τη Ρίου-Αντιρρίου και θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη στην Ελλάδα.

Σε ένα απέραντο εργοτάξιο έχει μετατραπεί η Θεσσαλονίκη, με έργα που θα αλλάξουν το προφίλ της πόλης, βελτιώνοντας αισθητά την ποιότητα ζωής των κατοίκων της. Μετά την παράδοση της βασικής γραμμής του Μετρό, το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στην επέκταση προς την Καλαμαριά, αλλά και στο Flyover, όπως έχει γίνει ευρέως γνωστό το έργο αναβάθμισης της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, σε συνολικά 13 χλμ.

Το κυριότερο αντικείμενο είναι η κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους 7,6 χλμ. Κομμάτι της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου είναι μία γέφυρα (T9) πλάτους 22 μ. και μήκους 4 χλμ., που θα είναι η μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα η οποία θα έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα, αφήνοντας πίσω τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου που έχει συνεχές και πλήρως αναρτημένο κατάστρωμα 2.252 μ.

Στη γέφυρα T9, μάλιστα, οφείλεται και η ονομασία “Flyover” καθώς στα μάτια του οδηγού που θα κινείται στην ανατολική περιφερειακή οδό, θα φαίνεται σαν να «ίπταται» ένας ακόμα άξονας. Σύμφωνα, μάλιστα, με τις τελευταίες πληροφορίες, εντός του πρώτου τριμήνου του 2025, η γέφυρα του Flyover θα αρχίσει να παίρνει μορφή, ενώ ως προ το χρονοδιάγραμμα, η σημερινή εγκεκριμένη προθεσμία περάτωσης του έργου είναι 14 Μαΐου 2027.

Τα οφέλη

-Δωρεάν, ταχεία και ασφαλή παράκαμψη του αστικού ιστού της πόλης της Θεσσαλονίκης.

-Γρήγορη και ασφαλής πρόσβαση προς ΠΑΘΕ, Εγνατία Οδό, αεροδρόµιο Μακεδονία και Χαλκιδική

Ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, λόγω της μείωσης του αριθμού ατυχημάτων.

-Η νέα Περιφερειακή Οδός θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα, σε σύγκριση με τα 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα.

-Περιβαλλοντική αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής, με μείωση του όγκου των κυκλοφορούντων οχημάτων εντός του κέντρου της Θεσσαλονίκης και αύξηση της μέσης ταχύτητας των οχημάτων που ακολουθούν διαδρομές εκτός κέντρου.

-Προσθήκη νέων ηχοπετασµάτων σε θέσεις πλησίον αστικών περιοχών, για µείωση της ηχορύπανσης.

Θυμίζουμε ότι η σύμβαση κατασκευής του Flyover υπεγράφη τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022, με τον προϋπολογισμό να ανέρχεται σε 478 εκ. ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -