ΕΡΓΑΣΙΑ

“Λουξάρω Καλοκαίρι” με Silver Award η Λουξ

Το Ασημένιο Βραβείο (Silver Award) στην κατηγορία SUPPLIERS’ BRANDCAMPAIGN απέσπασε η Λουξ στον καταξιωμένο θεσμό του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας, στα RETAILBUSINESS AWARDS, για την καμπάνια “Λουξάρω Καλοκαίρι”.

Ειδικότερα, το βραβείο απονεμήθηκε τόσο στη Λουξ όσο και στην διαφημιστική εταιρία MagiqDoorz που έχει επιμεληθεί την καμπάνια “Λουξάρω Καλοκαίρι”, η οποία κατέκτησε το δεύτερο βραβείο της καλύτερης διαφημιστικής καμπάνιας στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η καμπάνια της εταιρίας στηρίζεται στοχορό, στο κέφι και στο ρυθμό και «αγκαλιάζει»το ελληνικόκαλοκαίρι, που είναι ταυτισμένο με τη Λουξ και τη δροσιά των αναψυκτικών και χυμών της.

Τα RETAILBUSINESS AWARDS, που διοργανώνονται από το 2002,επιβραβεύουν τις υγιείς επιχειρήσεις και την επιτυχημένη πορεία τους. Η διοίκηση της Λουξεκφράζει τη χαρά τηςγια τη βράβευση αυτή και ευχαριστεί τους συνεργάτεςκαι τους εργαζομένους για την αφοσίωση, το μεράκι και την αγάπη που επιδεικνύουν όλα αυτάτα χρόνια προς την εταιρία.

Λίγα λόγια για τη Λουξ

Η Λουξ, η μεγαλύτερη 100% ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών, που τη φετινή χρονιά συμπληρώνει 70 χρόνια παρουσίας στην αγορά, ξεχωρίζει για τις αυθεντικές συνταγές, την υψηλή ποιότητα και τη χαρακτηριστική γεύση των προϊόντων λουξ, ακολουθώντας μια σταθερή ανοδική πορεία. Με διακρίσεις σε αξιόλογες διοργανώσεις, όπως στα CorporateSuperbrandGreece, European Business Awards, Diamonds of the Greek Economy, HealthyDietAwardsκλπ., έχει καταξιωθεί στην προτίμηση των καταναλωτών, με ισχυρή παρουσία στα ράφια εντός και εκτός συνόρων.Η νέα γενιά αναψυκτικών λουξ plus ‘nlight και λουξ plus ‘nlighttea, που λάνσαρε η εταιρεία, εισάγει μια νέα κατηγορία στα light αναψυκτικά και αποτελεί καινοτομία σε διεθνές επίπεδο.

Tags

Chrisa Sarantopoulou

Ταξιδεύω Γράφω Διαβάζω Χορεύω Κολυμπάω! Πατήστε να δείτε περισσότερα

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close
Close