Social Media: Οι Gen Zers θέλουν να κάνουν καριέρα ως influencers

Μάρκος Σεφερλής - Ακυβέρνητο καράβι η πατρίδα μας

Δείτε επίσης

Best Team
Best Team
Σε αυτήν την ενότητα δημοσιεύονται άρθρα από τους σπουδαστές της κορυφαίας Σχολής Δημοσιογραφίας στην Ελλάδα, New Media Studies του Σταμάτη Μαλέλη. Οι σπουδαστές υπογράφουν τα άρθρα τους υπό την εποπτεία της καθηγήτριας δημοσιογράφου Χρύσας Σαραντοπούλου για το μάθημα Αρχές Ψηφιακών Μέσων που διδάσκει στη New Media Studies. Όλα τα άρθρα των φοιτητών της Σχολής θα τα βρείτε δημοσιευμένα στο BestNews.GR .* Οι δημοσιογράφοι του αύριο βγαίνουν από τη New Media Studies. Η Χρύσα Σαραντοπούλου με την καθοδήγηση του Σταμάτη Μαλέλη, μεταλαμπαδεύει γνώση digital media, internet & social media αλλά και το πάθος της για τη δημοσιογραφία.

Τα social media έχουν μπει στη ζωή μας και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας μας, ασκώντας της σημαντική επιρροή. Το ποσοστό των νέων και συγκεκριμένα των Gen Zers που γοητεύονται από αυτά, θεωρώντας τα την κατάλληλη οδό βιοπορισμού είναι πολύ μεγάλο.

Γράφει η Λίζα Φιλιππίδου

Το ποσοστό των Gen Zers που θα ήθελαν να εργαστούν σαν influencers

Σύμφωνα με έκθεση της Morning Consult, περίπου το 57% των Gen Zers δήλωσαν ότι θα ήθελαν να κάνουν καριέρα ως influencers αν τους δοθεί η ευκαιρία. Ταυτόχρονα, το 40% των ενηλίκων γενικότερα δηλώνουν ότι θα ακολουθούσαν αυτό τον δρόμο επαγγελματικά.

Η Ellyn Briggs, αναλύτρια εμπορικών σημάτων στο Morning Consult, αναφέρει ότι η επανάσταση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η έκρηξη του Tik Tok, τα κάνουν όλα να φαίνονται πιθανά. Το απλό σκηνικό, μία κάμερα κινητού και περιεχόμενο χαμηλής επεξεργασίας αρκούν για να γίνει κάποιος Tik Toker.

Με λίγα λόγια στη συνείδηση των νέων έχει παγιωθεί η αντίληψη ότι ο καθένας μπορεί να κάνει καριέρα με αυτόν τον τρόπο, βγάζοντας εύκολα χρήματα και φήμη.

Τα δεδομένα της Morning Consult προέρχονται από μια έρευνα με τη συμμετοχή 2.204 ενηλίκων στις ΗΠΑ και μια έρευνα με Gen Zers ηλικίας 13 έως 26 ετών που χρησιμοποιούν Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, TikTok, Twitch ή YouTube.

Η αξιοπιστία μιας τέτοιας επαγγελματικής επιλογής

Σχετικά με την αξιοπιστία μιας τέτοιας επιλογής καριέρας οι Gen Zers απαντούν, με το 53% από αυτούς να το θεωρούν μια ασφαλή σταδιοδρομία. Χαρακτηριστικό είναι ότι πολλοί από αυτούς δήλωσαν ότι θα ήταν πρόθυμοι μέχρι και να εγκαταλείψουν την δουλειά τους για να εργαστούν ως influencers, ενώ 3 στους 10 νέους ακόμη και θα πλήρωναν για να γίνουν.

Σύμφωνα με την Briggs αυτό που εξιτάρει τους νέους σε αυτήν την δουλειά είναι η ευκολία της και ο διασκεδαστικός τρόπος με τον οποίο μπορείς να βγάλεις λεφτά κάνοντας την ως κύριο επάγγελμα.

Η ονειρική δουλειά των νέων 

Οι περισσότεροι νέοι λένε ότι η δουλειά των ονείρων τους είναι να γίνουν διασημότητες στο διαδίκτυο. Μια δημοσκόπηση του YouGov το 2021 έδειξε ότι οι ιδανικές δουλειές για τους εφήβους ηλικίας 13 έως 17 ετών, είναι να γίνουν vloggers, YouTubers ή επαγγελματίες streamer, πολύ πάνω από τον γιατρό, το νοσοκόμο, τον επαγγελματία αθλητή, τον μουσικό ή τον ηθοποιό.

Οι πλατφόρμες που κυριαρχούν

Οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες στις οποίες συρρέουν οι χρήστες είναι το YouTube, το οποίο είναι ελαφρώς πιο δημοφιλές μεταξύ των millennials και των ανδρών, ενώ ακολουθεί το TikTok το οποίο προτιμάται κυρίως από τους Gen Zers και τις γυναίκες.

Τα social media αποτελούν αναμφίβολα το νέο πεδίο στην αγορά εργασίας προσελκύοντας όλο και περισσότερους νέους που επιθυμούν να εργαστούν σε αυτά, μένει να δούμε πως θα διαμορφωθεί αυτή η νέα τάση τα επόμενα χρόνια.

Πηγή: Εργασία: Έξι στους 10 Gen Zers θέλουν να κάνουν καριέρα ως influencers – Οικονομικός Ταχυδρόμος – ot.gr

Διαβάστε επίσης:Apple: Τον Φεβρουάριο το αμερικανικό ντεμπούτο του Vision Pro (bestnews.gr)

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -