Η l’artigiano αφήνει το φαγητό της να μιλήσει από μόνο του στη νέα της επικοινωνία – διαφήμιση, που επιμελήθηκε η 4WiseMonkeys.
Η πρώτη ASMR 360 καμπάνια διαφήμιση δίνει «βήμα» στις συνταγές της l’artigiano να μιλήσουν κατευθείαν στο κοινό με το μήνυμα «Το αυθεντικό φαγητό δεν χρειάζεται περιγραφή, μιλάει από μόνο του».
Η τεχνική του ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) είναι ίσως το πιο Hσot trend στο YouΤube το τελευταίο διάστημα και βασίζεται στην ανταπόκριση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε συγκεκριμένους ήχους. Η τεχνική με την οποία ακούγονται οι ήχοι του φαγητού της l’artigiano, σε συνδυασμό με την εικόνα, ενεργοποιούν συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που ξυπνούν τις αισθήσεις.
Με αυτό τον τρόπο αντί να περιγράφει κάποιος εκφωνητής το φαγητό της l’artigiano, ακούγεται ο πραγματικός ήχος των φρέσκων υλικών από τη στιγμή που παρασκευάζονται για να δώσουν μία πραγματική αποτύπωση του αυθεντικού φαγητού, μιας και η όσφρηση ή η γεύση δεν μπορούν να μεταφερθούν από την τηλεόραση ή το digital περιβάλλον. Και γι’ αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε κανένας τεχνητός ήχος στα υλικά της καμπάνιας, παρά μόνο οι πραγματικοί ήχοι του φαγητού που παρασκευάστηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Τα TVCs, παραγωγή της Avion Films, συμπληρώνονται από digital amplifications με youtubers που παράγουν τη δική τους l’artigiano ASMR εμπειρία. Έτσι, οι YouΤubers έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν l’artigiano, όχι από τον παραδοσιακό κατάλογο που θα επέλεγαν το φαγητό τους με το μάτι, αλλά από τον ειδικό ηχητικό κατάλογο με τους αυθεντικούς ήχους των παρασκευών που δημιουργεί το αίσθημα της πείνας με την ακοή.
Λίγα λόγια για τη l’artigiano:
Η l’artigiano, το αγαπημένο brand ιταλικού φαγητού, ιδρύθηκε το 1993 και συνδυάζει τις αξίες της ιταλικής κουζίνας με τις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας ενός σύγχρονου εστιατορίου, διατηρώντας ωστόσο τις τιμές σε προσιτό επίπεδο για τους καταναλωτές. Με επιλεγμένες πρώτες ύλες, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας, ενώ η εταιρεία δίνει σταθερά ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή δημιουργία νέων γευστικών προτάσεων και μοναδικών συνδυασμών σε πιάτα που ενθουσιάζουν τους καταναλωτές. Σήμερα, η εταιρεία αριθμεί συνολικά 20 καταστήματα.
Δείτε ακόμη:
Νέες healthy vegetarian γεύσεις από τη l’artigiano!