Tuesday, 22 April 2025

Στη νέα διαφήμιση της l’artigiano ακούγεται μόνο ο ήχος του φαγητού !!!

Δείτε επίσης

Χρύσα Σαραντοπούλου
Χρύσα Σαραντοπούλου
Ταξιδεύω Γράφω Διαβάζω Χορεύω Κολυμπάω! Πατήστε να δείτε περισσότερα

Η lartigiano αφήνει το φαγητό της να μιλήσει από μόνο του στη νέα της επικοινωνία – διαφήμιση, που επιμελήθηκε η 4WiseMonkeys.

Η  πρώτη ASMR 360 καμπάνια διαφήμιση δίνει «βήμα» στις συνταγές της lartigiano να μιλήσουν κατευθείαν στο κοινό με το μήνυμα «Το αυθεντικό φαγητό δεν χρειάζεται περιγραφή, μιλάει από μόνο του».

Η τεχνική του  ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) είναι ίσως το πιο Hσot trend στο YouΤube το τελευταίο διάστημα και βασίζεται στην ανταπόκριση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε συγκεκριμένους ήχους. Η τεχνική με την οποία ακούγονται οι ήχοι του φαγητού της lartigiano, σε συνδυασμό με την εικόνα, ενεργοποιούν συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που ξυπνούν τις αισθήσεις.

Με αυτό τον τρόπο αντί να περιγράφει κάποιος εκφωνητής το φαγητό της lartigiano, ακούγεται ο πραγματικός ήχος των φρέσκων υλικών από τη στιγμή που παρασκευάζονται για να δώσουν μία πραγματική αποτύπωση του αυθεντικού φαγητού, μιας και η όσφρηση ή η γεύση δεν μπορούν να μεταφερθούν από την τηλεόραση ή το digital περιβάλλον. Και γι’ αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε κανένας τεχνητός ήχος στα υλικά της καμπάνιας, παρά μόνο οι πραγματικοί ήχοι του φαγητού που παρασκευάστηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Τα TVCs, παραγωγή της Avion Films, συμπληρώνονται από digital amplifications με youtubers που παράγουν τη δική τους lartigiano ASMR εμπειρία. Έτσι, οι YouΤubers  έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν lartigiano, όχι από τον παραδοσιακό κατάλογο που θα επέλεγαν το φαγητό τους με το μάτι, αλλά από τον ειδικό ηχητικό κατάλογο με τους αυθεντικούς ήχους των παρασκευών που δημιουργεί το αίσθημα της πείνας με την ακοή.

 

Λίγα λόγια για τη lartigiano:

Η lartigiano, το αγαπημένο brand ιταλικού φαγητού, ιδρύθηκε το 1993 και συνδυάζει τις αξίες της ιταλικής κουζίνας με τις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας ενός σύγχρονου εστιατορίου, διατηρώντας ωστόσο τις τιμές σε προσιτό επίπεδο για τους καταναλωτές. Με επιλεγμένες πρώτες ύλες, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας, ενώ η εταιρεία δίνει σταθερά ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή δημιουργία νέων γευστικών προτάσεων και μοναδικών συνδυασμών σε πιάτα που ενθουσιάζουν τους καταναλωτές. Σήμερα, η εταιρεία αριθμεί συνολικά 20 καταστήματα.

 

Δείτε ακόμη:

Νέες healthy vegetarian γεύσεις από τη l’artigiano!

 

Μπείτε στην ομάδα μας να ενημερώνεστε για όλα τα καλά νέα από το 1ο site στην Ελλάδα με μόνο θετικές ειδήσεις και πολλούς Διαγωνισμούς!!!

Ακολουθήστε το Bestnews στο Facebook [ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

spot_img
- Advertisement -
spot_img
- Advertisement -
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Newsletter

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα καλά νέα που θα σας φτιάχνουν τη μέρα!