ΕΡΓΑΣΙΑ

Τριπλή διάκριση για τη l’artigiano στα Estia Awards!

Gold βραβείο “Service” και Silver βραβείο “Best in Pizza” και “Social and Digital Presence”

Η  l’artigiano, πρωτοπόρος στο αυθεντικό ιταλικό φαγητό, ξεχώρισε στα Estia Awards καθώς απέσπασε 3 βραβεία συνολικά στις κατηγορίες “Service”, “Best in Pizza” και “Social and Digital Presence”. 

Ειδικότερα, βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας Service, αφού χάρη στην εξέχουσα εξυπηρέτηση και την άψογη ενορχήστρωση των ανθρώπων και των διαδικασιών της, κέρδισε την κριτική επιτροπή αποσπώντας το Gold βραβείο για την εξυπηρέτηση πελατών. Ο επαγγελματισμός και οι άριστες υπηρεσίες του brand συνέβαλαν στη διάκριση του ανάμεσα σε πληθώρα άλλων δυναμικών επιχειρήσεων στο χώρο της εστίασης.

Επιπλέον, η lartigiano προσέθεσε μία ακόμα αξιόλογη διάκριση στη συλλογή της, κατακτώντας το Silver βραβείο Best in Pizza” στην κατηγορία Pizza/Pasta. Η μοναδική εμπειρία γεύσεων που προσφέρει με τις λαχταριστές συνταγές της, τη φρέσκια ζύμη που χρησιμοποιεί στις τραγανές πίτσες της καθώς και την επιλογή αγνών και ποιοτικών υλικών, της χάρισαν την ασημένια διάκριση.

Παράλληλα, το brand ξεχώρισε και στην κατηγορία Social and Digital Presence”, στην οποία του απονεμήθηκε το Silver βραβείο. Η νέα διαφημιστική καμπάνια της, η οποία αντλεί την έμπνευσή της από το παγκόσμιο trend του ASMR στο YouTube, αλλά και η δυναμική παρουσία και αλληλεπίδραση στα social media της εξασφάλισαν μια ακόμα βράβευση στην αξιόλογη και υψηλού επιπέδου διοργάνωση των Estia Awards.

Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.

 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το ανανεωμένο site της l’artigiano και βγείτε χορτασμένοι!

 

Λίγα λόγια για τη lartigiano:

Η lartigiano, το αγαπημένο brand ιταλικού φαγητού, ιδρύθηκε το 1993 και συνδυάζει τις αξίες της ιταλικής κουζίνας με τις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας ενός σύγχρονου εστιατορίου, διατηρώντας ωστόσο τις τιμές σε προσιτό επίπεδο για τους καταναλωτές. Με επιλεγμένες πρώτες ύλες, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας, ενώ η εταιρεία δίνει σταθερά ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή δημιουργία νέων γευστικών προτάσεων και μοναδικών συνδυασμών σε πιάτα που ενθουσιάζουν τους καταναλωτές. Σήμερα, η εταιρεία αριθμεί συνολικά 20 καταστήματα.

 






Chrisa Sarantopoulou

Ταξιδεύω Γράφω Διαβάζω Χορεύω Κολυμπάω! Πατήστε να δείτε περισσότερα

Σχετικά άρθρα

Back to top button