Προσωπικός Βοηθός: Παράταση έως 15 Ιουνίου για την υποβολή αιτήσεων από ΑμεΑ

Δείτε επίσης

Κατερίνα Ματέρη
Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Τελική παράταση για τις 15 Ιουνίου δίνεται στην υποβολή αιτήσεων για την υπηρεσία του Προσωπικού Βοηθού που αφορά ΑμεΑ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, η παράταση μέχρι τις 15/6 στη δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για Άτιμα με Αναπηρία (η προηγούμενη καταληκτική ημερομηνία ήταν η 31η Μαΐου), δίνεται με σκοπό τη διευκόλυνση όλων των ενδιαφερομένων,

Υπενθυμίζεται ότι, όσοι επιθυμούν, μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση prosopikosvoithos.gov.gr. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων, λειτουργεί helpdesk για αναφορά/επίλυση προβλημάτων και παροχή οδηγιών, τηλεφωνικώς στους αριθμούς 1555 και 210 7000240, αλλά και μέσω φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας.

Επισημαίνεται ότι θα γίνονται δεκτές και αποφάσεις πιστοποίησης αναπηρίας που είχαν εκδοθεί από υγειονομικές επιτροπές των νομαρχιών, πριν από τη σύσταση των ΚΕΠΑ, αλλά και από τις ΑΣΥΕ, ΑΝΥΕ και ΑΑΥΕ, εφόσον δεν υφίσταται απόφαση των ΚΕΠΑ. Αυτή η ρύθμιση αφορά εκείνους που έχουν τέτοια πιστοποίηση εφ’ όρου ζωής και δεν έχουν πιστοποίηση ΚΕΠΑ.

Επίσης, αφορά αποκλειστικά την πρώτη φάση του πιλοτικού προγράμματος. Για τις επόμενες φάσεις, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει υποχρεωτικά να διαθέτουν πιστοποίηση από τα ΚΕΠΑ, στα οποία μπορούν να απευθυνθούν και να εξυπηρετηθούν κατά προτεραιότητα για έκδοση πιστοποίησης.

Όσοι έχουν ήδη υποβάλει αίτηση, θα ενημερωθούν τις επόμενες ημέρες με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκειμένου να μπουν ξανά στην πλατφόρμα, χρησιμοποιώντας πλέον τους κωδικούς taxisnet, προκειμένου να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία τους, όπως αυτά θα έχουν προκύψει, μέσω διαλειτουργικής διασταύρωσης.

Σε περίπτωση που δεν το πράξουν, η αίτησή τους θα θεωρείται ότι υποβλήθηκε έγκυρα και θα λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία που προέκυψαν διαλειτουργικώς. Θα παρέχεται δυνατότητα αμφισβήτησης των στοιχείων αυτών. Στην περίπτωση αυτή, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου θα κρίνουν τις σχετικές αμφισβητήσεις.

Από την επόμενη εβδομάδα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να απευθύνονται στα Κέντρα Κοινότητας, προκειμένου να διευκολυνθούν στην υποβολή αιτήσεων. Θα πρέπει οι πολίτες να έχουν μαζί τους τα έγγραφα που απαιτούνται και, συγκεκριμένα: φωτοτυπίες ταυτότητας (των ίδιων και των προσώπων που τυχόν εκπροσωπούν), την πιστοποίηση αναπηρίας τους και τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι εκπροσωπούν τρίτον (κατά περίπτωση: δικαστική απόφαση επιμέλειας, δικαστική απόφαση δικαστικής συμπαράστασης, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, σύμβαση ή δικαστική απόφαση αναδοχής).

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μιχαηλίδου, για την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, η πρώτη φάση αφορά σε 1.000 ωφελούμενους που κατοικούν στην Περιφέρεια Αττικής, ενώ στη δεύτερη φάση προστίθενται επιπλέον 1.000 ωφελούμενοι που κατοικούν σε άλλες περιφέρειες της χώρας.

Το 2024, μετά την ολοκλήρωση του πιλοτικού προγράμματος, θα ακολουθήσει η πανελλαδική εφαρμογή της υπηρεσίας.

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -