RELAY: Η έξυπνη εφαρμογή τηλεφωνικής επικοινωνίας για κωφούς

Δείτε επίσης

Κατερίνα Ματέρη
Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών παρουσίασε την υπηρεσία RELAY μέσω της οποίας κωφοί και βαρήκοοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στην τηλεφωνική επικοινωνία.

Μέσω της εφαρμογής ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να λάβει άμεση διερμηνεία από και προς τη νοηματική γλώσσα και χειλεανάγνωση (Relay Service) χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του διερμηνέα στο σημείο εξυπηρέτησης.

Η διερμηνεία γίνεται εξ αποστάσεως μέσω άμεσης σύνδεσης με το Ίδρυμα σε ειδικά διαμορφωμένο για το σκοπό αυτό χώρο. Η Υπηρεσία παρέχεται δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.

Όλοι οι διερμηνείς είναι επαγγελματίες

«Νιώθουμε ότι είμαστε ισότιμοι με τους ακούοντες. Μπορούμε να πάρουμε μόνοι μας τηλέφωνο και όχι να ζητάμε από κάποιον συγγενή, τη μητέρα μας, τον πατέρα μας ή τον αδερφό μας» ανέφερε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κωφών, Κωνσταντίνος Σίσμης.

«Η αναπηρία δεν είναι αναποτελεσματικότητα. Η αναπηρία είναι διαφορετικότα. Η αναπηρία είναι κάθε μέρα στη ζωή μας. Είναι για όλους μας παρούσα μέχρι να τη συναντήσουμε. Κάποιοι νωρίτερα και κάποιοι αργότερα. Όσο πιο πολύ κανονικοποιούμε και καταλαβαίνουμε τι είναι αναπηρία, τόσο περισσότερο θα μπορούμε να εντάσσουμε τους συμπολίτες μας, όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται, στο κοινωνικό σύνολο και την αγορά εργασίας. Το relay είναι ένα εργαλείο ελευθερίας. Ένα εργαλείο που βοηθά την κοινωνική ενσωμάτωση όλων εκείνων που αντιμετωπίζουν προβλήματα κώφωσης ή βαρηκοΐας» τόνισε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μιχαηλίδου.

Η υπηρεσία λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα έως Κυριακή, 24 ώρες. Όλοι οι διερμηνείς που εργάζονται σε βάρδιες είναι επαγγελματίες. Η εφαρμογή αυτή μπορεί να εγκατασταθεί σε κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό android και σε κινητά με λειτουργικό ios. «Οι κωφοί μπορούν να εξυπηρετούνται και να έχουν πρόσβαση μέσω του relay και να παρακαλέσουμε τους εργαζόμενους σε δημόσιο και iδιωτικό τομέα να εξυπηρετούν το relay» επεσήμανε η πρόεδρος του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών, Βενέττα Λαμπροπούλου.

Οι κωφοί – βαρήκοοι μπορούν να εγκαταστήσουν την εφαρμογή ακολουθώντας τις οδηγίες που βρίσκονται στην αρχική σελίδα του Εθνικού Ιδρύματος Kωφών www.idrimakofon.gr και στη διεύθυνση www.myiris.gr.

 

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -