Στην Ελλάδα θα βρίσκεται το πιο όμορφο μετρό της Ευρώπης

Μάρκος Σεφερλής - Ακυβέρνητο καράβι η πατρίδα μας

Δείτε επίσης

Κατερίνα Ματέρη
Κατερίνα Ματέρη
Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Ένα όνειρο ετών γίνεται πραγματικότητα στη συμπρωτεύουσα, οι κάτοικοι της οποίας θα έχουν σύντομα στη διάθεσή τους ένα υπερσύγχρονο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς.

Μόλις λίγοι μήνες απομένουν για την παράδοση του πολυαναμενόμενου Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός της χώρας, Κυριάκος Μητσοτάκης, θα είναι το πιο σύγχρονο και πιο όμορφο μετρό της Ευρώπης.

«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στις αρχές του 2024. Θα είναι το πιο σύγχρονο Μετρό της Ευρώπης και το πιο όμορφο Μετρό της Ευρώπης, γιατί θα έχει και Μετρό και αρχαία. Και όταν θα δεις τον σταθμό της Βενιζέλου, για τον οποίο τόση φασαρία έγινε, θα πάθεις πλάκα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός μιλώντας σε εκπομπή του ANT1.

Υπενθυμίζεται ότι ο Σταθμός Βενιζέλου βρίσκεται σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο και μία από τις εργασίες που απομένουν είναι η ολοκλήρωση της επανατοποθέτησης των αποσπασμένων αρχαιοτήτων, που θα αναδεικνύουν το πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα της πόλης. Η επανατοποθέτηση εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Σύμφωνα με παλαιότερη ενημέρωση, στον σταθμό έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της αποβάθρας του, η τοποθέτηση της επιδομής εκατέρωθεν αυτής, καθώς και η ρευματοδότησή της.

Αναφορικά με το σύνολο του Μετρό της Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή και επέκταση προς Καλαμαριά), η πρόοδος υλοποίησης έχει υπερβεί το 90%, ενώ εξελίσσεται η διαγωνιστική διαδικασία για τον Φορέα Λειτουργίας του.

Πρόκειται για ένα έργο που θα πληροί τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας, όπως μαρτυρούν οι αυτόματες θύρες επί των αποβαθρών που θα ανοίγουν μόνο κατά την άφιξη του συρμού στον εκάστοτε σταθμό, αλλά και το σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου CBTC που αποτρέπει τις συγκρούσεις των συρμών, υπολογίζοντας σε πραγματικό χρόνο την ακριβή θέση αυτών, ώστε να διασφαλίζεται η τήρηση ασφαλών αποστάσεων μεταξύ τους.

Το Βασικό Έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει μήκος γραμμής 9,6 χλμ.13 σύγχρονους σταθμούς και ένα Αμαξοστάσιο, συνολικής έκτασης 55 στρεμμάτων, στης περιοχή της Πυλαίας. Οι σταθμοί είναι οι εξής:

– Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός
– Δημοκρατίας
– Βενιζέλου
– Αγία Σοφία
– Σιντριβάνι/Έκθεση
– Πανεπιστήμιο
– Παπάφη
– Ευκλείδης
– Φλέμινγκ
– Ανάληψη
– 25ης Μαρτίου
– Βούλγαρη
– Νέα Ελβετία

Όσον αφορά την επέκταση προς Καλαμαριά, αυτή θα έχει 5 σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα), ενώ άμεση προτεραιότητα της κυβέρνησης, όπως δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, είναι η βορειοδυτική επέκταση του δικτύου, ώστε να καλύψει τις ανάγκες των μετακινήσεων στους πολυπληθείς και αναπτυσσόμενους δήμους Αμπελοκήπων και Μενεμένης, Κορδελιού και Ευόσμου, Παύλου Μελά και Νεάπολης-Συκεών προς Εύοσμο και Σταυρούπολη.

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -