MEDIA

Νέα Υόρκη: Οίκος μόδας έκανε διαφήμιση με κλαρίνα και γιαγιά που καθαρίζει φασολάκια

Η νέα καμπάνια του νεοϋορκέζικου οίκου μόδας «Aimé Leon Dore» έχει έντονα ελληνικά χρώματα και αυτό γιατί ο ιδρυτής του, Teddy Santis, μπορεί να μεγάλωσε στο Κουίνς αλλά έχει ελληνική καταγωγή.

Το βίντεο του brand είναι «ντυμένο» με παραδοσιακούς ήχους και εικόνες από την ελληνική επαρχία. 

Στο βίντεο, που λανσάρεται η νέα κολεξιόν του «Aimé Leon Dore» για το φθινόπωρο / χειμώνα 2021-2022, εμφανίζονται ντόπιοι κάθε ηλικίας να ποζάρουν ντυμένοι με τα ρούχα και τα αξεσουάρ του οίκου μόδας σε ελληνικά τοπία. Ψαράδες, βοσκοί αλλά και μικρά παιδιά με τα ποδήλατά τους, ακόμα και γιαγιάδες που απλώνουν την μπουγάδα και καθαρίζουν φασολάκια στην αυλή. Και όλα αυτά ενώ ακούμε κλαρίνα και νταούλια…

Δείτε το βίντεο:

 Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News






Κατερίνα Ματέρη

Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Σχετικά άρθρα

Back to top button