Wednesday, 22 October 2025

Τι αλλάζει στα ποδήλατα – Πινακίδες κυκλοφορίας και υποχρεωτική ασφάλιση

Δείτε επίσης

Κατερίνα Ματέρη
Κατερίνα Ματέρη
Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Οι ποδηλάτες μπορεί σύντομα να υποχρεωθούν να ακολουθήσουν νέους κανόνες οδικής συμπεριφοράς και κυρίως, να επανέλθουν οι υποχρεωτικές πινακίδες κυκλοφορίας.

Σε πολλές χώρες στον πλανήτη η αύξηση της χρήσης ποδηλάτων και ηλεκτρικών ποδηλάτων έχει ως αποτέλεσμα να ξεκινήσουν και πάλι οι συζητήσεις ώστε οι ποδηλάτες να ακολουθούν τους ίδιους κανόνες με τους μοτοσικλετιστές.

Στη Μεγάλη Βρετανία για παράδειγμα, ήδη η αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου οδήγησε στη κατασκευή περισσότερων ποδηλατοδρόμων, αλλά και στη δημιουργία ζωνών με όριο ταχύτητας 20 μιλίων/ώρα (32 χλμ./ώρα) για όλα τα οχήματα, σε μια προσπάθεια μείωσης των ατυχημάτων με ποδηλάτες.

Ωστόσο και από την άλλη πλευρά, έχουν αυξηθεί οι φωνές οι οποίες κάνουν λόγο για αντίστοιχο σεβασμό των ποδηλατών προς τον Κ.Ο.Κ. που ισχύει για όλα τα υπόλοιπα οχήματα.

Σύμφωνα μάλιστα με άρθρο της Daily Mail, σύντομα θα έρθουν νέες αλλαγές στο Κ.Ο.Κ. της χώρας, που θα προβλέπουν ξεκάθαρα πρόστιμα και πόντους ποινής στους ποδηλάτες που δεν σέβονται τα όρια ταχύτητας ή υποπίπτουν σε μια σειρά από άλλες παραβάσεις, όπως είναι αυτή του κόκκινου φαναριού.

Και για να το καταφέρει αυτό, η κυβέρνηση θα επαναφέρει το μέτρο της υποχρεωτικής χρήσης πινακίδας κυκλοφορίας για τα ποδήλατα, ενώ θα πρέπει όλοι οι ποδηλάτες να πληρώνουν και ασφάλεια, στην περίπτωση που για παράδειγμα υπάρξει τραυματισμός με πεζό.

Με τον τρόπο αυτό θα κλείσει μια «τρύπα» στο νομικό σύστημα της Μεγάλης Βρετανίας, αφού με βάση τη σημερινή νομοθεσία, εάν ένας πεζός χάσει τη ζωή του σε ατύχημα με ποδήλατο, τότε η ποινή φυλάκισης για τον ποδηλάτη εφόσον φταίει είναι μόνο 2 χρόνια.

Επιπλέον αυτού, στόχος των αρχών της Μεγάλης Βρετανίας είναι να συνετίσουν και τους ποδηλάτες εκείνους που πιστεύουν ότι είναι απρόσβλητοι από το νόμο και περνούν με κόκκινο τα φανάρια, κινούνται σε δρόμους που δεν επιτρέπεται ή αναπτύσσουν μεγαλύτερη ταχύτητα από το κανονικό.

Μπείτε στην ομάδα μας να ενημερώνεστε για όλα τα καλά νέα από το 1ο site στην Ελλάδα με μόνο θετικές ειδήσεις και πολλούς Διαγωνισμούς!!!

Ακολουθήστε το Bestnews στο Facebook [ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -
spot_img
- Advertisement -
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Newsletter

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα καλά νέα που θα σας φτιάχνουν τη μέρα!