MEDIA

Adidas: Σε αυτή τη διαφημιστική πινακίδα κολυμπάς για καλό σκοπό

Για να ενθαρρύνει την αποδοχή και τον αθλητισμό για όλους, η Adidas βουτάει σε βαθιά νερά, μέσω του πρώτου υγρού πίνακα διαφημίσεων στον κόσμο.

Η σημαντική κίνηση, που δημιουργήθηκε σε μια από τις πιο δημοφιλείς παραλίες του Ντουμπάι, συμβαδίζει με τον γίγαντα αθλητικών ενδυμάτων που επιθυμεί να δημιουργήσει μαγιό χωρίς αποκλεισμούς, συμπεριλαμβανομένων των μπουρκίνι!

Διαθέτει μια διαφανή ακρυλική πισίνα που κρατά 11.500 γαλόνια νερού, η viral σήμανση καλεί τις γυναίκες να συγκεντρώσουν την εμπιστοσύνη τους και να βουτήξουν για ένα «δημόσιο» άλμα πίστης.

Σε ύψος πέντε μέτρων (16 πόδια) και βάθος 3 μέτρων (9,84 πόδια), η τεράστια πινακίδα μπορεί να μεταφέρει 3.319 κουτιά παπουτσιών Adidas ή νερό ισοδύναμο με σχεδόν 163 μπανιέρες. Ο πίνακας διαφημίσεων, οραματισμένος από το διαφημιστικό γραφείο Havas Middle East, χρειάστηκε 32 άτομα και τρεις εβδομάδες «όλο το εικοσιτετράωρο» για να δημιουργηθεί.Δημιουργήθηκε μετά από μια έρευνα του YouGov που ανέθεσε η Adidas, η οποία έδειξε ότι μόνο το 12% των γυναικών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι απολύτως άνετα να φορούν μαγιό σε μια δημόσια παραλία ή πισίνα. Οι ερωτηθέντες ανέφεραν τη ντροπή της εικόνας του σώματος και την έλλειψη απορρήτου ως τους πρωταρχικούς λόγους για την αυτοσυνείδησή τους.

«Στην Adidas, πιστεύουμε ότι ο αθλητισμός ανήκει σε όλους. Μέσω της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της συνεργασίας, παρουσιάζουμε τον Πρώτο Υγρό Πίνακα διαφημίσεων στον κόσμο, μια ιδέα που γιορτάζει τη δύναμη του νερού και την ικανότητά της να αψηφά τους περιορισμούς, να ανανεώνει και να δέχεται όλους χωρίς όρους», δήλωσε η εταιρεία στα κοινωνικά μέσα.

 Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News






Κατερίνα Ματέρη

Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Σχετικά άρθρα

Back to top button