ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ»

Δείτε επίσης

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΕΔΩ

Με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ άνοιξε ο δρόμος για το ξεπούλημα του σιδηροδρόμου και της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ιταλικό μονοπώλιο της Ferrovie.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ»
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ»

Την αρχή στο έγκλημα την έκανε το ΠΑΣΟΚ. Που υπακούοντας και εκτελώντας εντολές της ΕΕ αγνοώντας τα ελληνικά συμφέροντα, χώρισε τον ΟΣΕ σε μερίδια ώστε να γίνουν τα πρώτα βήματα στην στρατηγική απελευθέρωση των σιδηροδρόμων προκειμένου να ανοίξουν τα πλαίσια κερδοφορίας στους ομίλους και το ( πάρτι ) ξεκινά.

2017 επί ΣΎΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ υπογράφεται η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 45 εκατομμύρια. H ιταλική εταιρεία επιδοτείται 50 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο με σύμβαση που έχει υπογράψει το υπουργείο μεταφορών. Στα πλαίσια της συμφωνίας η εταιρεία απαλλάσσετε από οποιαδήποτε αποζημίωση θυμάτων σε περίπτωση ατυχήματος.

Εδώ να σημειώσουμε πως η σύμβαση ιδιωτικοποίησης ουδέ ποτέ δημοσιεύτηκε.

Το 2019 αναλαμβάνει τα ηνία η εταιρεία συντήρησης τραίνων.

Μέσα του 2022 ο ιδιώτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δέχεται 3 προειδοποιήσεις και το υπουργείο τις αγνοεί.

27-4-2022 ο Κατσιούλης πρόεδρος της αρμόδιας επιτροπής για τη σηματοδότηση και ασφάλεια, δηλώνει παραίτηση καταγγέλλοντας τη μη τήρηση της σύμβασης και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στα έργα και έλλειψη μέτρων ασφαλείας καθώς και πολλαπλούς εκτροχιασμούς ανά τα χρόνια . Μάιο του 2022 καταγγέλλει καθυστερήσεις, μη τήρηση φυσικού αντικειμένου και κακοδιαχείριση συμβάσεων, που αφορούν έργα σηματοδότησης και ασφάλειας των γραμμών. Εκφράζει τη διαφωνία του για ενέργειες του Οργανισμού επί θεμάτων ανάταξης των γραμμών. Δηλώνει την αμφιβολία του για τη γνώση των αρμοδίων σε ζητήματα λειτουργίας εξειδικευμένων συστημάτων. Καταγράφει την ημιτελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου. Ο παραιτηθείς πρόεδρος επισημαίνει, ακόμα, ότι υφίσταται συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, στο οποίο θα γίνεται  «κυκλοφορία τρένων […] με 200 km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».

Τον Ιούλιο του 2022 με τη κυβέρνηση της ΝΔ υπογράφτηκε σύμβαση 15ετιας με την οποία η σιδηροδρομική εταιρεία θα βάλει στη τσέπη 750.000.000 ευρώ για να εκτελεί δρομολόγια στις άγονες και καλά γραμμές. Η 15ετης σύμβαση έχει ως όρο ότι η σιδηροδρομική εταιρεία θα λαμβάνει 50.000.000 κάθε χρόνο για να εκτελεί δρομολόγια σε άγονες γραμμές και εδώ είναι άλλο ένα παράλογο γιατί συμπεριλαμβάνετε ως άγονη γραμμή και το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

31 Οκτωβρίου στέλνουν εξώδικο στη κυβέρνηση για την μη τήρηση μέτρων ασφαλείας.

7-2-23 υπάλληλοι του ΤRAINOSE αναφέρουν με ανακοίνωση τα πολλαπλά ατυχήματα των αμαξοστοιχιών με έμφαση στην 51 & 61 αναφέροντας κατά λέξη:

“Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό.

Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις.”

Η απάντηση; Τους έστειλε εξώδικο ο ΟΣΕ χαρακτηρίζοντας τους υπερβολικούς.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ» ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ» ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

«Μετά τη δολοφονία» διαπιστώσαμε σιγή από την ίδια την εταιρεία, ενώ έγινε ένα τεράστιο επικοινωνιακό παιχνίδι εξουσίας πάνω στα θύματα μεταξύ των κομμάτων. Χαρακτηριστική ήταν η κίνηση παραίτησης του Κώστα Αχ. Καραμανλή Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ενώ ο γιος του Εισαγγελέα του Αρείου πάγου Ισίδωρος Ντογιάκου που ανέλαβε τη διερεύνηση του φονικού δυστυχήματος ήταν μετακλητός το γραφείο του υπουργού.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν πολλά:

Γιατί ήταν μόνος ο σταθμάρχης;

Γιατί η πρώτη του κατάθεση μιλούσε για μη υπακοή του κλειδιού;

Γιατί δεν έχει δοθεί η λίστα με τους επιβαίνοντες και πόσοι είναι η αγνοούμενοι;

Εμπειρογνώμονες λένε πως δεν επιτρέπονται μπουκάλες υγραερίου εντός των τρένων και είναι ανεξήγητη μια τόσο δυνατή φωτιά.

Τι μετέφερε το εμπορικό τρένο;

Το ηλεκτρονικό σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης αγοράστηκε τη δεκαετία του 2000 από τον ελληνικό λαό, γιατί δε λειτούργησε ποτέ;

Γιατί δε λειτουργούσε το σύστημα παρακολούθησης των βαγονιών και έχει αχρηστευτεί εδώ και χρόνια;

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ» ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ» ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

Ο απολογισμός:

Τραγική ειρωνεία…: Πριν ένα χρόνο αν δε φορούσες μάσκα στο ίδιο τρένο, δεν τηρούσες τα μέτρα ασφαλείας!!! Τα μέτρα ασφαλείας…!

Ο σταθμάρχης είναι ένας άνθρωπος που έχει άπειρες δικαιολογίες. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να πάθει είτε υπνηλία από ζάχαρο, είτε να ξεχαστεί λόγο αρχής άνοιας και ηλικίας, είτε εγκεφαλικό, είτε έμφραγμα ή οτιδήποτε. Βάζοντας κάτω τα γεγονότα, ακόμα και ένα παιδί βγάζει το συμπέρασμα πως το ανθρώπινο λάθος είναι αποδεκτό, γιατί οι άνθρωποι από τη φύση τους κάνουν λάθη όμως, η εσκεμμένη δολοφονία δεν είναι αποδεκτή, είναι ξεκάθαρη πολιτική ευθύνη ακόμα και αν ισχυριστούμε την λάθος τοποθέτηση του μοναδικού σταθμάρχη στη βάρδια. Όλα στο βωμό του χρήματος και της κερδοφορίας.

Μετά είμαστε όλοι υπεύθυνοι, να κοιτάξουμε τον εαυτό μας στο καθρέφτη για την ανοχή την άγνοια και την αδιαφορία στα κοινά.

Να μη ξεχάσουμε ότι εμείς δίνουμε εντολές στις κυβερνήσεις να λειτουργούν με γνώμονα το συμφέρον του ελληνικού λαού και όχι για να τους δίνουμε 4 ετες βουλευτικές ασυλίες στα εγκλήματα τους εις βάρος μας, εμείς ψηφίσαμε αυτούς που τα ξεπούλησαν υπογράφοντας με μνημόνια χωρίς να τα κάνουν ούτε ανάγνωση απλά εκτελώντας εντολές.

Όλοι είμαστε υπεύθυνοι.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ»

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ» ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ» ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

Ο επίλογος των επιβατών:

Ο Κυπριανός Παπαϊωάννου ο άτυχος φοιτητής επέστρεφε στη Θεσσαλονίκη με το μοιραίο τρένο μετά από διακοπές που με την αρραβωνιαστικιά του σκοτώθηκε, η ταυτοποίηση έγινε με dna.

Ο 26χρονος Δημήτρης Ασλανίδης γυρνούσε με το τρένο από την Αθήνα, όπου είχε πάει για να κάνει πρόταση γάμου στην σύντροφό του, όταν «πάνω που άπλωνε τα φτερά του, τού τα έκοψαν», όπως είπε χαρακτηριστικά ο πατέρας του.

Η Ελπίδα Χούπα επέστρεφε από την Αταλάντη όπου είχε πάει για το τριήμερο της Αποκριάς «Δόθηκε ρητή εντολή να μην ανοιχτεί το φέρετρο γιατί το πτώμα είναι σε άσχημη κατάσταση.

Ένας νεαρός πήγαινε στη Θεσσαλονίκη με θέση στο πρώτο βαγόνι, αποφάσισε να κατέβει στη Λάρισα για να επισκεφτεί την θεία του και και σώθηκε. Ο πατέρας του έδειχνε το εισιτήριο σοκαρισμένος.

Ο Αναστάσιος Κοτσόπουλος «Μαμά κοιμήσου γιατί θα αργήσω» ήταν οι κουβέντες στην τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τη μητέρα του.

Μόλις 21 ετών ήταν η Κλαούντια Λάτα πέθανε είχε πάει για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας στην Πάτρα και μπήκε στο τρένο για να επιστρέψει στη σχολή της.

Ένα παιδί από Καρδίτσα είχε την πρόταση από τη μητέρα φίλου του να τον πάρουν με αυτοκίνητο και ο νεαρός προτίμησε να πάει με το τρένο και σκοτώθηκε.

Μια 19χρονη κόρη ενός οδηγού λεωφορείου μπήκε στο τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη  και σκοτώθηκε.

Μια κοπέλα άλλαξε το δρομολόγιο του εισιτηρίου που είχε το μεσημέρι και έφυγε το απόγευμα και σκοτώθηκε.

Κάποια κοπέλα είχε πάσο αλλά δεν το δέχτηκε ο ελεγκτής και είπε να πάει στο τελευταίο πίσω βαγόνι και σώθηκε.

Ένας φοιτητής είχε ξεχάσει το πορτοφόλι του και δεν μπορούσε να αγοράσει εισιτήριο και έχασε το τρένο και σώθηκε.

Ένα νεαρό ζευγάρι ήταν να μπουν στο 2ο βαγόνι πήραν μαζί το σκύλο της κοπέλας, ο ελεγκτής τους έστειλε στο 8ο βαγόνι επειδή το 2ο είχε πολύ κόσμο και σώθηκαν.

Ένα αγόρι με την κοπέλα του με θέση στο 3ο βαγόνι προσφέρθηκε να της φέρει λίγο νερό από το κυλικείο και σκοτώθηκε.

Ένας νεαρός, ο Άγγελος Τσιαμούρας, έβγαλε 16 άτομα από τα βαγόνια και έλεγε “ακόμη έναν”…

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ»
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ»

     By Mentor’s mind

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -