Eduardo Sahagún: Μετατρέπει τα απόβλητα σε βενζίνη

Μάρκος Σεφερλής - Ακυβέρνητο καράβι η πατρίδα μας

Δείτε επίσης

Κατερίνα Ματέρη
Κατερίνα Ματέρη
Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Ο Eduardo Sahagún, από την πολιτεία Jalisco του Μεξικού, κατάφερε να παράγει βενζίνη και ντίζελ από απόβλητα.

Ο Eduardo σπούδασε Ηλεκτρονική Μηχανική στο Instituto Tecnológico de Estudios Superiores de Occidente ITESO στη Γκουανταλαχάρα και το 2016 άρχισε να αναπτύσσει την ιδέα αυτού του έργου λόγω των συνεχών αυξήσεων στην τιμή της βενζίνης στο Μεξικό.

Με αυτόν τον τρόπο, άρχισε να αναπτύσσει ένα μικρό πρωτότυπο με τα πάντα και τις δοκιμές που θα μπορούσαν να φτάσουν τα πρότυπα ποιότητας του Επίσημου Μεξικού Standard NOM-016-CRE . Αυτό το πρότυπο σηματοδοτεί την ποιότητα των παραγώγων πετρελαίου και προορίζεται να αναγκάσει τη βελτίωση των καυσίμων. Αποφεύγει επίσης στρεβλώσεις στην αγορά, έτσι ώστε όλοι οι προμηθευτές να προσφέρουν την ίδια ποιότητα.

Ο Eduardo ξεκίνησε να χρησιμοποιεί πλαστικά απορρίμματα μίας χρήσης που δεν αποτελούν πλέον μέρος της συμβατικής αλυσίδας ανακύκλωσης.Τα πλαστικά που χρησιμοποιούνται είναι πολυπροπυλένιο, πολυαιθυλένιο και πολυστυρόλιο , τα οποία είναι επικίνδυνα και ειδικά απόβλητα χειρισμού. Προς το παρόν αυτό το έργο οικονομικού καυσίμου κατασκευασμένο με σκουπίδια είναι ήδη σε εξέλιξη. Λειτουργεί σε δύο πολιτείες της Δημοκρατίας. Η πρόθεση είναι να ανοίξει ένα εργοστάσιο στη Jalisco φέτος με εκτιμώμενη χωρητικότητα 10.000 λίτρων καυσίμου την ημέρα.

Από κάθε κιλό απορριμμάτων, λαμβάνεται ένα λίτρο καυσίμου και από αυτό το λίτρο, το 20% είναι βενζίνη και το 80% είναι ντίζελ. Ο στόχος του Eduardo είναι να παράγει βασικά οικονομικά καύσιμα, όπως βενζίνη και ντίζελ , καθώς άλλες εξελίξεις που λαμβάνουν είναι η κηροζίνη και οι παραφίνες.Ο Eduardo σχολίασε ότι το πιο δύσκολο εμπόδιο ήταν να πείσει τους ανθρώπους ότι είναι ποιοτικό προϊόν. Παρά το γεγονός ότι τα πιστοποιημένα και διαπιστευμένα εργαστήρια αποστέλλονται για ανάλυση, οι άνθρωποι αντιστάθηκαν. Και παρόλο που στην αρχή ήταν περίπλοκο, σήμερα απολαμβάνουν ήδη μια καλή αποδοχή.

Έτσι, τα καύσιμα που λαμβάνονται από αυτά τα πλαστικά απόβλητα μπορούν να χρησιμοποιηθούν  σε οποιοδήποτε όχημα από μικρά αυτοκίνητα  μέχρι μεγάλα για επαγγελματική χρήση. Και ποια είναι η τιμή αυτού του φθηνού καυσίμου με σκουπίδια; 15 και 16 πέσος, το λίτρο βενζίνης και ντίζελ αντίστοιχα, δηλαδή 0,63€ και 0,67€. 

 Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -