Μίνι καύσωνας: Πότε χρειάζονται οι ηλεκτρολύτες για ενυδάτωση

Μάρκος Σεφερλής - Ακυβέρνητο καράβι η πατρίδα μας

Δείτε επίσης

Κατερίνα Ματέρη
Κατερίνα Ματέρη
Γεννήθηκα το 1997 στην Αθήνα αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το νησί μου, η Κεφαλονιά. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός, μετά δασκάλα, μετά στρατιωτική ψυχολόγος. Αυτό που δεν είχα καταλάβει όμως ήταν ότι μου άρεσε η δημοσιογραφία και η επικοινωνία. Έτσι σπούδασα Επικοινωνία και ΜΜΕ. Μου αρέσει να περπατάω και να ανακαλύπτω γραφικά σοκάκια και μαγαζιά, λατρεύω τα ταξίδια και κρατάω για ενθύμιο εισιτήρια και αποδείξεις απο κάθε προορισμό και ξοδεύω περισσότερα λεφτά από όσα έχω σε βιβλία και σουβενίρ.

Την ώρα που ο πρώτος μίνι καύσωνας του καλοκαιριού έχει κάνει την εμφάνισή του, πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται για τα μέτρα προστασίας που μπορούν να λάβουν όπως οι ηλεκτρολύτες, για την αποφυγή της θερμικής καταπόνησης τους.

Σύμφωνα με τα κέντρα ελέγχου και πρόληψης ασθενειών των Ηνωμένων Πολιτειών, υψηλός είναι ο κίνδυνος αφυδάτωσης λόγω της συνεχούς εφίδρωσης που προκαλείται από τις υψηλές θερμοκρασίες.

Ο μέσος άνθρωπος έχει 2,6 εκατομμύρια ιδρωτοποιούς αδένες. Αυτοί οι αδένες ενεργοποιούνται όταν ένα τμήμα του εγκεφάλου καθορίζει ότι το σώμα χρειάζεται ψύξη. Ο ιδρώτας εξατμίζεται από το δέρμα, γεγονός που επιτρέπει την απώλεια θερμότητας και την ψύξη.

Κατά την εφίδρωση ωστόσο, οι άνθρωποι χάνουν νερό αλλά και ηλεκτρολύτες. Οι ηλεκτρολύτες είναι ουσιαστικά «άλατα» όπως νάτριο, χλώριο, κάλιο. Το αρκετό νερό και οι ηλεκτρολύτες είναι απαραίτητοι για τη σωστή λειτουργία του ανθρώπινου σώματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να παραμένουμε ενυδατωμένοι. Σύμφωνα με τα κέντρα ελέγχου και πρόληψης ασθενειών, ένα αφυδατωμένο άτομο είναι πιθανό να αρχίσει να εμφανίζει συμπτώματα ασθένειας λόγω ζέστης.

Πολλοί μπορεί να προτιμούν τη γεύση των αθλητικών ποτών με ηλεκτρολύτες, αλλά αυτοί οι τύποι ροφημάτων δεν είναι απαραίτητοι για την αποκατάσταση των ηλεκτρολυτών. Όσοι τρώνε κανονικά γεύματα και σνακ που περιέχουν αλάτι συνήθως μπορούν να αντικαταστήσουν τους ηλεκτρολύτες που χάνονται κατά την εφίδρωση.

Όσον αφορά στους εργαζομένους, για μέτρια δραστηριότητα σε ήπιες καιρικές συνθήκες, κάθε εργαζόμενος θα πρέπει να πίνει ένα ποτήρι νερό κάθε 15 έως 20 λεπτά. Οι εργαζόμενοι προκειμένου να εξασφαλίσουν την καλή ενυδάτωση του σώματός τους, θα πρέπει να πίνουν νερό συχνά, ακόμα και πριν νιώσουν δίψα.

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -