ΕΡΓΑΣΙΑ

myKEPlive: Οι 38 δήμοι που εξυπηρετούν με…βιντεοκλήση κατόπιν ραντεβού

Ο πολίτης εισέρχεται στο myKEPlive.gov.gr χρησιμοποιώντας του κωδικούς Taxis και στη συνέχεια επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί, καθώς και την ημερομηνία και ώρα εξυπηρέτησής του με τηλεδιάσκεψη.

Οι πρώτοι 38 δήμοι που τα ΚΕΠ θα εξυπηρετούν τους πολίτες μέσω τηλεδιάσκεψης στο myKEPlive είναι οι:

1) Δήμος Αχαρνών
2) Δήμος Δάφνης – Υμηττού
3) Δήμος Διονύσου
4) Δήμος Ελληνικού
5) Δήμος Ζωγράφου
6) Δήμος Ιλίου
7) Δήμος Καβάλας
8) Δήμος Κιλκίς
9) Δήμος Αμπελοκήπων Μενεμένης
10) Δήμος Πυλαίας – Χορτιάτη
11) Δήμος Νεάπολης – Συκεών
12) Δήμος Κορυδαλλού
13) Δήμος Ναυπλιέων
14) Δήμος Νέας Σμύρνης
15) Δήμος Χαλκιδαίων
16) Δήμος Χίου
17) Δήμος Ωρωπού
18) Δήμος Βάρης- Βούλας – Βουλιαγμένης
19) Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας
20) Δήμος Τρικκαίων
21) Δήμος Ζακύνθου
22) Δήμος Βριλησσίων
23) Δήμος Αγίων Αναργύρων
24) Δήμος Άρτας
25) Δήμος Ηρακλείου Κρήτης
26) Δήμος Αργιθέας
27) Δήμος Χανίων
28) Δήμος Δράμας
29) Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου
30) Δήμος Παλαιού Φαλήρου
31) Δήμος Φιλοθέης – Ψυχικού
32) Δήμος Κηφισιάς
33) Δήμος Αργοστολίου
34) Δήμος Ξυλοκάστρου
35) Δήμος Ρόδου
36) Δήμος Ευρώτα
37) Δήμος Καλλιθέας
38) Δήμος Μεγίστης
Ο πολίτης εισέρχεται στο myKEPlive.gov.gr χρησιμοποιώντας του κωδικούς Taxis και στη συνέχεια επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί, καθώς και την ημερομηνία και ώρα εξυπηρέτησής του με τηλεδιάσκεψη.

Στη συνέχεια καταχωρούνται τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος
στην τηλεδιάσκεψη και τα στοιχεία επικοινωνίας του:
α) το ονοματεπώνυμο
β) η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
γ) ο αριθμός τηλεφώνου
δ) η διεύθυνση επικοινωνίας
ε) νομιμοποιητικά έγγραφα
στ) ειδικές απαιτήσεις, όπως είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως διερμηνείας για κωφούς/βαρήκοους, με πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας (ελληνική νοηματική γλώσσα, χειλεανάγνωση)
ζ) o τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου (είτε
ταχυδρομικώς, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε με
φυσική παραλαβή από το Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης μόνο για
τις δημοτικές υπηρεσίες).

Μετά την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα ηλεκτρονικό μήνυμα «ενημέρωσης για επερχόμενη κράτηση» στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση που δήλωσε, στο οποίο περιλαμβάνεται και ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή του στη τηλεδιάσκεψη με υπάλληλο του Κ.Ε.Π.

Λίγη ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού, αποστέλλεται εκ νέου μήνυμα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα του ραντεβού του.

Την ώρα του ραντεβού ο πολίτης πρέπει να ενεργοποιήσει το σύνδεσμο που διαθέτει στο σχετικό μήνυμα που έλαβε στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο και να συνδεθεί στην πλατφόρμα της τηλεδιάσκεψης.

Υπογραμμίζεται ότι σε περιπτώσεις εξυπηρέτησης ατόμων με αναπηρία, μπορεί να συμμετάσχει στην τηλεδιάσκεψη -ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου ΚΕΠ- και τρίτο πρόσωπο.


 Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook και μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα καλά νέα των ημερών από το πρώτο site στην Ελλάδα με μόνο θετικές ειδήσεις και πολλούς Διαγωνισμούς!!!

Tags

Chrisa Sarantopoulou

Ταξιδεύω Γράφω Διαβάζω Χορεύω Κολυμπάω! Πατήστε να δείτε περισσότερα

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close
Close