Τρόποι για να νιώσεις καλύτερα μετά από μια δύσκολη μέρα

Μάρκος Σεφερλής - Ακυβέρνητο καράβι η πατρίδα μας

Δείτε επίσης

Best Team
Best Team
Σε αυτήν την ενότητα δημοσιεύονται άρθρα από τους σπουδαστές της κορυφαίας Σχολής Δημοσιογραφίας στην Ελλάδα, New Media Studies του Σταμάτη Μαλέλη. Οι σπουδαστές υπογράφουν τα άρθρα τους υπό την εποπτεία της καθηγήτριας δημοσιογράφου Χρύσας Σαραντοπούλου για το μάθημα Αρχές Ψηφιακών Μέσων που διδάσκει στη New Media Studies. Όλα τα άρθρα των φοιτητών της Σχολής θα τα βρείτε δημοσιευμένα στο BestNews.GR .* Οι δημοσιογράφοι του αύριο βγαίνουν από τη New Media Studies. Η Χρύσα Σαραντοπούλου με την καθοδήγηση του Σταμάτη Μαλέλη, μεταλαμπαδεύει γνώση digital media, internet & social media αλλά και το πάθος της για τη δημοσιογραφία.

Όλες οι μέρες δεν μπορούν να είναι ίδιες, θα ήταν άλλωστε μονότονες! Τι να κάνεις όμως για να νιώσεις καλύτερα μετά από μια δύσκολη μέρα; 

Γράφει η Αθηνά Σκεπασιανού 

ΜΙΑ ΚΑΚH ΜEΡΑ EΧΕΙ ΜOΝΟ 24 ΏΡΕΣ

Έρχεται, λοιπόν η στιγμή που η καθημερινότητα διαταράσσεται από κάποια δυσάρεστα γεγονότα. Ένας τσακωμός με τον/την σύντροφο, μια αναποδιά στην εργασία, μια μη υπολογισμένη δαπάνη, μια βλάβη…και η λίστα δεν τελειώνει.

Γι’ αυτό, επέλεξα να σταθούμε στα συνηθισμένα, καθημερινά μικροπροβλήματα που μας φέρνουν γκρίνια, στεναχώρια, απογοήτευση και θυμό.

Στέκομαι σε αυτά, γιατί από μόνα τους, μπροστά στην όψη των μεγάλων προβλημάτων-θέματα υγείας- φαντάζουν ασήμαντα. Τη στιγμή όμως που τα βιώνουμε δεν μπορούμε να σκεφτούμε λογικά και μας πλημμυρίζουν αρνητικά συναισθήματα.

Για να δούμε όμως πώς θα μπορούσαμε να νιώσουμε καλύτερα μετά από μια δύσκολη μέρα, όπου τέτοιου είδους μικροπροβλήματα και συγκρούσεις έχουν προηγηθεί.

Μη λες είχα μια κακή μέρα.

Να λες είχα μια ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤIΣΩ ΧΑΡΑΚΤHΡΑ!

Συμβουλές:

  1. Πάρτε βαθιές αναπνοές. Εισπνεύστε βαθιά από τη μύτη και εκπνεύστε αργά από το στόμα. Να είστε προσηλωμένοι στον ρυθμό αυτό και να κάθεστε αναπαυτικά. Τι πιο εύκολο και ανακουφιστικό ταυτόχρονα. Αμέσως θα χαλαρώσετε, θα συγκεντρωθείτε σε κάτι άλλο από αυτό που σας απασχολεί-έστω και για λίγο. Ηρεμεί το σώμα και το μυαλό, ενώ σε κάθε εκπνοή να σκέφτεστε ότι βγάζετε από μέσα σας όλο τον αρνητισμό και την τοξικότητα της ημέρας. 
  2. Μιλήστε ή…και όχι! Αν είστε άνθρωπος που ανακουφίζεται με το να μιλάει για το πρόβλημά του, εξωτερικεύστε τις σκέψεις σας, μοιραστείτε τον προβληματισμό σας με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Θα νιώσετε ότι το φορτίο που κουβαλάτε δεν το κρατάτε μόνοι, αλλά έχετε έναν σύμμαχο. Εάν πάλι, είστε εσωστρεφής άνθρωπος, δεν χρειάζεται να πιεστείτε. Μπορείτε να παραμείνετε σιωπηλοί και μόνοι μέχρι να ηρεμήσετε, να μιλήσετε για άσχετα θέματα με ένα δικό σας άτομο προκειμένου να ξεχαστείτε ή να κάνετε απλώς συντροφιά, χωρίς πολλές κουβέντες.
  3. Εκφραστείτε χορεύοντας ή τραγουδώντας! Αν αυτό σας κάνει να νιώσετε καλύτερα και κρύβετε μια καλλιτεχνική φύση, ένα ταλέντο, ίσως είναι μια ευκαιρία να το εκμεταλλευτείτε. Η κίνηση, θα σας βοηθήσει να εκτονωθείτε και να αποφορτιστείτε, ενώ το τραγούδι να αποβάλλετε τα συναισθήματά σας μέσα από τους στίχους.
  4. Κάντε γυμναστική. Όπως και στην περίπτωση του χορού, έτσι κι εδώ, η γυμναστική εκτονώνει και μετά από την άσκηση θα ηρεμήσετε πολύ πιο γρήγορα. Η γλυκιά κούραση, σε συνδυασμό με τις ενδορφίνες, τις ορμόνες της χαράς που έχουν παραχθεί θα σας προσφέρουν ένα αίσθημα γαλήνης.
  5. Διαβάστε ένα βιβλίο ή δείτε μια ταινία. Με αυτό τον τρόπο θα μεταφερθείτε στην πλοκή και αυτό θα σας αποσπάσει την προσοχή από το υπάρχον πρόβλημα.
  6. Κάντε μια βόλτα. Ο καθαρός αέρας, η αλληλεπίδραση με τον κόσμο και η κοινωνικοποίηση μπορούν να σας κάνουν να ηρεμήσετε στη στιγμή.
  7. Γίνετε δημιουργικοί. Σας αρέσει να γράφετε; Τώρα είναι η τέλεια στιγμή: χρησιμοποιήστε τις σκοτεινές σας σκέψεις για να τις μετατρέψετε σε πρόζα. Αν είναι το μαγείρεμα που σας ελκύει, δοκιμάστε μια νέα συνταγή που μπορείτε να μοιραστείτε αν είναι πετυχημένη. Πλέξιμο, ζωγραφική αλλά και όλες οι χειρωνακτικές δραστηριότητες ευνοούν το άνοιγμα του μυαλού.
  8. Ίσως χρειάζεται απλώς να ξεκουραστείτε και να πάρετε έναν υπνάκο. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2015 έδειξε ότι ο σύντομος ύπνος το απόγευμα βοηθά για να επαναβαθμονομήσετε τον εγκέφαλό σας και μπορεί να σας βοηθήσει…να ρυθμίσετε τα συναισθήματά σας και να διαχειριστείτε πιο αποτελεσματικά το άγχος και την απογοήτευση.  «Ο ύπνος είναι φάρμακο», λέει ο κλινικός ψυχολόγος Kevin Gilliland, PsyD., που συνιστά όχι απλώς να παίρνετε έναν υπνάκο, αλλά να πηγαίνετε νωρίς για ύπνο.
  9. Κάντε κάτι παραγωγικό. Όταν κάνετε κάτι παραγωγικό, ακόμα κι αν είναι μια εργασία που διαρκεί μόνο 5 λεπτά, όπως το πλύσιμο των πιάτων ή η οργάνωση των μαθημάτων σας, μπορείτε να πείτε στον εαυτό σας, στο τέλος της ημέρας: “Εντάξει, ήταν μια δύσκολη μέρα, αλλά τουλάχιστον έκανα αυτό….» . Μικρές νίκες που αθροίζονται και σε κάνουν να νιώθεις καλύτερα.
  10. Αποδεχτείτε την κατάσταση. Εάν δεν περνά από το χέρι σας να βελτιωθεί το όποιο πρόβλημα προέκυψε, δεν έχετε παρά να το αποδεχτείτε και να βρείτε μια λύση όταν θα είστε πια ήρεμοι και θα έχετε καθαρή σκέψη. Προσοχή, να μην λειτουργήσετε παρορμητικά και εν βρασμώ.

μέρα

Ποτέ μην αφήνεις μια κακή μέρα 
να σε κάνει να νιώσεις 
σαν να έχεις μια κακή ζωή, 
πάντα να ελπίζεις...

Γράφει η Αθηνά Σκεπασιανού

Αθηνά Σκεπασιανού

 

 

 

 

 

 

 

 


Διαβάστε επίσης:

Το παράπονο – Οδυσσέας Ελύτης: Ένα ποίημα που μας υπενθυμίζει να Ζούμε τη ζωή που θέλουμε

Ακολουθήστε την σελίδα μας Bestnews στο Facebook

Ακολουθήστε τις ειδήσεις του BestNews στο Google News

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Ο Καιρός

- Advertisement -

Καιρός Αθήνα

Τελευταία Νέα

- Advertisement -

Σας ενδιαφέρουν

- Advertisement -